четверг, 10 января 2019 г.

Модуль 4 - 5




Добрий вечір, любі друзі! Другий день я вивчаю різні аспекти навчання з проектами. Що цікавого та - для мене - нового? Розбиралися з такою непростою річчю, як формувальне оцінювання. Воно й звичайне оцінювання, про мене, діло не просте, а формувальне - так геть не просте. Зрозуміло, що це оцінювання супроводжує принципово новий підхід до навчання та до тих його результатів, що їх я прагну досягти.
У контексті вивчення особливостей формувального оцінювання я створив був ЗХД-таблицю (річ, на перший погляд, очевидну, але ніби ефективну) та початкову презентацію, що містила як цю таблицю, так і ті ключові та тематичні запитання, які я розробив ще вчора). 
Якщо правила та принципи безпечного використання інтернету, закони про охорону інтелектуальної власності - речі доволі знайомі, то необхідність ознайомлення з ними учнів - це той акцент, на необхідність якого я досі звертав мало уваги.
Ну, і на останок - розробка тестування та створення блогу на Хромівській платформі. Це для мене геть terra incognita. Тож день був сповнений доброї інтелектуальної наснаги)))

2 комментария:

  1. Погоджуюсь, що формувальне оцінювання - це дещо незвично, але разом з тим ефективно. І цьому варто навчатися (що ми і робимо).

    ОтветитьУдалить
  2. Михайло, Ви великий молодець. Я бажаю Вам поповнювати свої знання. а картинка просто супер.

    ОтветитьУдалить

Рефлексія на блоги 9-11

Останній день тренінґу минає. Безліч нових знань та навичок - це наша медалька за героїзм та витримку. Дехто ще й якогось дядька з цифер...