суббота, 12 января 2019 г.

Рефлексія на блоги 9-11


Останній день тренінґу минає. Безліч нових знань та навичок - це наша медалька за героїзм та витримку. Дехто ще й якогось дядька з циферблатом на обличчі отримав. Але не я. Сподіваюся, що, як доопрацюю портфоліо, то якусь медальку (ну, скажімо, у вигляді сертифікату) я теж отримаю. Зрештою, возопив народ Ізраїлів: "Я бачу тебе, Єрусалиме!!!" І знову побрів до своєї мети, яка вже геть близько. Дякую тренерам і колегам за те, що ми в теплому приміщенні нашого затишного Ліцею вчили Інтел, а не рубали дрова десь на морозі.

2 комментария:

  1. Оцінювання портфоліо
    I. План вивчення теми
    Вдалі моменти: по-перше, впродовж всього проекту учні виконують різні диференційовані вправи;
    по-друге, ключове запитання дібране вдало так як розвиває вміння розрізняти в житті добро і зло;
    по-третє, тематичні запитання підібрані вдало та спонукають замислитись про те, що зміна країни проживання не завжди сприяє становленню успішної особистості.
    Ідеї для покращення: до вправи упізнавання поезії за живим голосом їхніх авторів для учнів, що мають проблеми у навчанні рекомендую підключити й текстовий варіант, так як поєднання візуального і слухового, по-моєму, може дати кращий результат.
    II. Приклад учнівської роботи
    Вдалі моменти: нестандартно поєднано художнє слово, що сигналізує про психологічну травму емігрантів, зокрема Ю. ЛИПИ. Сподобалось Ваше варіювання програмового матеріалу та портрети представників «Празької школи» ( без підписів)
    Ідеї для покращення: подавати тільки програмовий матеріал (потрібний для ЗНО), а творчість Юрія Липи за програмовим матеріалом академічного рівня не вивчаємо, хоч він є одним із представників «Празької школи».
    III. Форма оцінювання прикладу учнівської роботи
    Вдалі моменти: оцінювання вікі-сайту, а, також, оцінювання групових завдань.
    Ідеї для покращення: доцільно прив’язувати форми оцінювання до певних розділів.
    IV. Допоможні матеріали для фасилітації
    Вдалі моменти: на мій погляд, вдалі запитання сприяють виникненню зацікавленості та спонукатимуть до дослідження ситуації еміграції в Україні, як у 19ст, так і у 21ст.
    Ідеї для покращення: можна додати більше завдань для дітей, що мають проблеми у навчанні.
    V. Інші складові Портфоліо (документи)
    Вдалі моменти: на мою думку, викладання методом дослідницького проекту відповідає розвитку навичок 21 ст. та розрахована на само(взаємо)-оцінювання навичок учнів упродовж вивчення теми.
    Ідеї для покращення: я вважаю, що потрібно переробити таблицю ЗХД (не відповідає темі)
    VI. ПОРТФОЛІО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ В ЦІЛОМУ
    Вдалі моменти: всі складові портфоліо можуть бути використані для розробки різних видів проектів. П. Михайло, Ви добре зрозуміли принцип створення та оформлення проекту, а навички прийдуть після 15 вдалої спроби!!!
    Ідеї для покращення: по- моєму, потрібно доопрацювати діаграми, а саме ідеології Д. Донцова (учні не зможуть створити діаграми із невідомого чи маловідомого матеріалу)
    Закони з авторського права були дотримані.
    VII. ІНШІ КОМЕНТАРІ:
    Бажаю успіхів та натхнення і Вам , і учням при реалізації даного проекту!
    ОПОНЕНТ: Фоміна А.М.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, Алло Миколаївно, що викроїли час на мою шкрябанину))

      Удалить

Рефлексія на блоги 9-11

Останній день тренінґу минає. Безліч нових знань та навичок - це наша медалька за героїзм та витримку. Дехто ще й якогось дядька з цифер...